Apie

Apie šio tinklaraščio šeimininkę

Turbūt ne paslaptis, kad jei jau rašau maisto gaminimo tinklaraštį, tai greičiausiai esu “pamišusi“ dėl maisto. Gero. Skanaus. Šviežio. Kokybiško. Mintys apie jį kunkuliuoja mano galvoje net tada, kai ant viryklės jau niekas nebekunkuliuoja, kai puodai jau ištuštinti alkanų valgytojų, o lėkštės – išlaižytos. Na, arba paliktos neišvalgytos, nes, matyt nelabai pavyko tos dienos virtuvės eksperimentas…

Maisto ruoša man tarsi terapija. Dažną kartą namams nurimus, vėl rišuosi prijuostę ir kepu kokį pyragą. Pašaunu jį ir atsitūpusi prie orkaitės stiklo stebiu, kaip kyla mano kepinys. Uostau sklindantį aromatą ir…pasikraunu gera energija. Na tikrai, truputį pamišusi, sako mano šeimyna.

Pagalvojau – reikia pradėti rašyti tinklaraštį. Kaip mano meilės ir aistros geram maistui išraišką. Kaip norą dalintis savo atradimais ir praradimais virtuvėje. Taip pat įspūdžiais ne tik iš savo virtuvės, bet ir kelionių metu atrastais ir patirtais skoniais.

Kodėl Valgykime sveikiau?

Tai atspindi mano filosofiją apie mitybą. Jei valgyti, tai kodėl nepavalgius sveikiau? Mane labai domina visa, kas susiję su sveikais produktais ir mityba. Ruošdama maistą, ar tai būtų pagrindinis patiekalas, ar desertas, kreipiu dėmesį į tai, kokios maistinės medžiagos jį sudaro, ar jos draugiškos mūsų kūnui. Darau tai kurdama naujus arba keisdama jau esamus receptus. Pavyzdžiui, stengiuosi nenaudoti baltų ryžių. Juos keičiu rudais ryžiais arba bolivine balanda. Arba desertai. Esu didelė jų gerbėja. Tačiau beveik visų saldumynų sudėtinė dalis yra baltas rafinuotas cukrus. Šiandien jau niekas nesiginčija, kad tai „baltoji mirtis“ ir „tuščios kalorijos“. Nenoriu jo matyti savo virtuvėje! Tai ką – sekmadienio pietūs be deserto? Na jau ne! Tad raitojuosi rankoves ir eksperimentuoju „atidirbinėdama“ deserto receptūrą baltą cukrų keičiant agavų sirupu, datulėmis, medumi ar kitu teisingu saldikliu.

Trumpiau tariant, čia jums noriu atskleisti pačius įvairiausius receptus — naudingus ir sveikus jūsų organizmui, tačiau neaukojant gero skonio ir valgymo džiaugsmo. Nes valgymas juk yra šventė. Ir galimybė dalintis. Savo meile ir bendryste su šeima, draugais ir šiaip netikėtai užsukusiais.

Bet, žinoma, susikoncentruoti  vien tik į tai, kas keliauja į skrandį, nėra pats svarbiausias dalykas šiame gyvenime. Daug svarbiau, kas iškeliauja iš mūsų širdies. Valgykime sveikiau – tarsi kvietimas. Ir sau, ir visiems, kas čia apsilankėte. Kvietimas ne tik valgyti sveikiau, bet ir gyventi. Sveikiau, gražiau, smagiau. Ir šypsotis kuo dažniau.

Ačiū, kad užsukote,

Jūratė

Jei norėtumėte susisiekti su manimi, rašykite adresu valgykimesveikiau@gmail.com